28 Ağustos 2016 Pazar

ÜMRAN

Şarkı Linki: https://www.youtube.com/watch?v=Z2_AFnKeVcQ

Beni bırakın kendi halime, siz gidin
Beni bırakın gizli kentime, gidin
Bana bırakın tüm savaşları, siz gidin
Bana bırakın tüm yalanları (tüm masalları), gidin

Buralarda ölme vakti,
Ölmeyi istemez kimse!
Oralarda gülme vakti, 
Siz gülün!

Yok buralarda tadım...
Yok oralarda adım...

Beni unutun bir günah gibi, siz gidin
Beni avutun bir çocuk gibi, gidin
Bana doğrultun silahları, siz kaçın!
Bana okutun tüm duaları, kaçın!

Buralarda ölme vakti,
Ölmeyi istemez kimse!
Oralarda gülme vakti, 
Siz gülün!

Yok buralarda tadım...
Yok oralarda adım...

Söz-Müzik: Derin Uyku Adamı

"Masumlar özellikle de suçsuz günahsız çocuklar öldükçe dünya dönmeye devam etse bile hiç bir şey eskisi gibi olmayacak... Tüm Aylan, Ümran ve adlarını dahi bilmediğimiz masum çocuklara ithaf edilmiştir..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder