29 Kasım 2015 Pazar

RAĞMEN SEVMEK

Seviyorum seni,
Tüm acemiliğimle, tüm küstahlığımla seviyorum hem de...
Biliyorum sevgi böyle bir şey değil,
Ama tüm aptallığımla, tüm nankörlüğümle seviyorum seni.
Biliyorum, sen istemezsin böyle bir sevgiyi,
Ama tüm tutarsızlığımla, tüm çelişkilerimle, tüm kuşkularımla seviyorum seni.
Biliyorum, başkaları daha güzel sevebilirdi belki seni,
Oysa ben tüm bencilliğimle, tüm kızğınlığımla seviyorum seni.
Ve yine biliyorum,
Sevgi narin ve kırılgan bir şeydi, hay aksi...
Ama ben tüm yüzsüzlüğümle, tüm arsızlığımla seviyorum seni...
Hem sevgi fedakarlık, emek isterdi değil mi?
İyi olmak da bazen yetmezdi belki,
Olsun,
Ben yine de tüm umursamazlığımla, tüm tembellliğimle seviyorum seni.

Yazan: Derin Uyku Adamı
Tarih: 13 Temmuz 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder